fredag 10. mai 2013

Mai så langt

Har gått litt på skeive i mai egentlig, både matmessig og treningsmessig. Var i Florø på konfirmasjon i helgen, og klarte ikke helt å holde meg unna kakefatet og kjente at sukkermonsteret ble trigget. Det har jeg igrunnen kjempet litt med hele uken, i tillegg til at jeg først i går fikk kommet meg på SATS denne uken. Har hatt fri hele uken, så det er kanskje mangel på rutine som gjør at jeg utsetter det hele dagen. "Lediggang er roten til alt vondt". Var "på byen" med en venninne på onsdag, og skal på innflytningsfest i kveld, så det hjelper jo heller ikke på tilstanden.

Og løpetrening..... vel..... Etter 5 km løpet jeg hadde 28 april, så har jeg ikke løpt i det hele tatt. Det er faktisk bare 4 uker til Iformløpet, så jeg må definitivt fortsette den gode trenden.... men.... ikke i dag..... :S

Og sa jeg forresten at jeg hadde kjøpt inn en "Mindre enn 100 kg" belønning?
Den dagen jeg kjøpte den, så sa hun på parfymeriet at de bare hadde 3 flakonger igjen, og at det var en Limited edition så de kom ikke til å få inn flere, så da slo eg til. Anyway: Den dagen veide jeg 100,9 kg om morgenen, så jeg tenkte det ikke kunne være så mange dagene å snakke om.... I dag tidlig veide jeg 103...

Så nå er målet mitt å kunne åpne pakken på bursdagen min....  4. juni. Og iallefall ha åpnet den til Marie kommer hjem 10. juni....

Jeg fikk forresten ny bedre betalt jobb, så 1/8 forlater jeg Tero Marine og begynner i Advania som fagkonsulent.

Ja, det skulle vel være alt for denne gang ;) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar