tirsdag 1. januar 2013

2013 - Veien videre

Så... hva bringer 2013 for meg tro?

Det største fremover kommer nok til å bli overgangen av at Marie flytter til Svalbard allerede 10. januar, og blir borte et halvt år. Det er litt skremmende. Vetlejenta er blitt stor. Voksen. Står på egne ben. Jeg vet iallefall at jeg kommer til å kjenne på savnet. Men, samtidig har jeg jo erfaring med fra når hun har vert med faren til Thailand en måneds tid, at det å se henne på webcam, det lindrer savnet masse. Og i slutten av mars skal jeg til Svalbard og besøke henne, så det blir jo "bare" 2,5 måned + 2,5 måned. Det bør jo gå bra, ikke sant? Jada, det går nok bra. Jo, det skal gå bra.

Ellers, så har eg planer om å opprettholde trening 3-5 ggr i uken. Det er blitt en vane og ikke lenger et ork. Lavkarbo er jo et kosthold eg virkelig kjenner eg kan leve med, så det kommer eg til å fortsette med. Jeg har et håp, og et mål, om at jeg innen 31.12.2013 er kommet ned i den vekten jeg ønsker å ha. Om det er 80, 85 eller 87, det vet jeg ikke. Jeg tror nok at det vil være i området 85-87 kg, altså ytterligere 20 kg ned.

Økonomien håper jeg vil bli litt bedre i 2013, om jeg får tatt de nødvendige grep. Det får tiden vise. Det vil nok uansett merkes at det er en mindre i husholdningen selv om hun har betalt litt for seg det siste halve året.

So far ser jeg iallfall ingen skjær i sjøen. Jeg går inn i 2013 med adskillig mer motivasjon og pågangslyst enn jeg gjorde i 2012. Og det var jo et tipp topp år :D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar